Acasă » Blog » Landing Page Design Principles. Curs Tuts+. Achizitii

Landing Page Design Principles. Curs Tuts+. Achizitii

Share this post on social!

Un  curs foarte util de la Tuts+: Proiectarea paginilor de sosire (landing pages) tinand seama de cateva principii de optimizare specifice marketing-ului.

Curs Landing pages. Achizitii:

Elementele unei pagini de aterizare:

  1. Mesajul
  2. Imagini, video care prezinta modul de utilizare al produsului/serviciului
  3. Beneficiile utilizatorului
  4. Dovezi ale calitatii produslui/serviciului promovat (ex: Testimoniale, clienti cunoscuti, numar de clienti)
  5. Apelul la actiune (completare formular inscriere, download brosura, etc)

Landing page. Alte elemente:

  1. O pagina de multumire dupa completare
  2. Gratuitati in schimbul primirii datelor clientului (ex: adresa de email): brosura, e-book, cupon discount, obiect trimis prin posta fizica

Caracteristici pagina de destinatie:

  1. Design simplu
  2. Mesajul si apelul la actiune sa fie vizibile si pregnante dpdv al continutului. Modalitati de obtinere:
    • marime mare a fontului
    • contrast puternic cu fondul (background)
    • culori puternice
  3. Mesajul trebuie sa repete/continuie titlul din anuntul platit  (din pagina sursa din  care vine utilizatorul)
  4. Ar putea contine logo-ul firmei/site-ului si eventual un mic meniu spre pagini ale site-ului in partea de jos a paginii

Obiective – rata de conversie mare

  1. Rata de conversie este definita ca raportul dintre numarul de vizitatori pe pagina care au efectuat actiunea (completare formular, download e-book, etc)  si numarul total de vizitatori (in procente %)
  2. Scopul pentru care este construita o pagina de aterizare (landing page) este ca un procent cat mai mare de vizitatori sa indeplineasca actiunea finala. Deci ne intereseaza o rata de conversie cat mai mare.
  3. Un trafic mare combinat cu o rata de conversie cat mai mare este o campanie de succes construita pe baza unei astfel de pagini de aterizare

Landing page. Observatii personale:

Desi paginile site-ului nu sunt in mod natural pagini de sosire proiectate special cu aceasta destinatie, acestea pot fi gandite si realizate respectand in parte cateva din aceste principii:

  1. Definire actiune (obiectivul paginii)
  2. Construirea optimizata a paginii pentru o rata de conversie cat mai buna

Landing page. Scopul final – obtinerea de clienti efectivi

  1. Scopul final este obtinerea de clienti efectivi. O parte din clientii potentiali care au indeplinit actiunea vor deveni clienti efectivi.
  2. Pastrarea unui canal de comunicare cu acesti utilizatori (care si-au oferit adresa de email de exemplu) cresc sansele ca o parte din acestia sa devina clienti efectivi

 

 

 

 

 

 

Traian Constantin Predan

Traian Constantin Predan

Inginer absolvent al Politehnicii București proiectează și construiește sisteme online. Lucrează proiecte extrem de diverse, îi plac viziunile noi care provoacă la dezvoltarea unor soluții tehnice eficiente și stabile.